Långt mellan varven...

Tänk hur det kan bli! Förr bloggade jag minst 1 gång om dagen och hade faktiskt runt 100 läsare varje dag.. Nu glömmer jag bort det totalt, även om det var givande att även följa och läsa mina bloggvänners bloggar! Har i och för sig inte haft så mycket att skriva om, hösten, vintern och, ska vi kalla det våren (?) har varit lång och seg. Jag brukar älska alla årstider, men nu tycker jag allt bara har varit långt och mörkt. Har känt mig trött och sliten under hela denna period, vilket kan ha varit en orsak till min frånvaro här på bloggen.. Har inte varit särskild social heller för den delen..
 
Hoppas dock att det ska bli ändring på det nu när våren äntligen är på väg. I alla fall om vi ska lite på metrologerna. Helgen har dock varit mysig på många sätt. Fredagen tog jag en behövlig kompdag, och även om jag vaknade redan halv 7 var jag nöjd med att jag fick en hel del gjort härhemma. Hänger efter med en massa tycker jag, men det ska det bli ändring på har jag bestämt!  I lördags åkte jag och gubben in till stan och shoppade lite, innan vi åkte hem så jag kunde förbereda maten inför kvällen, då några av mina goa vänner skulle komma hit för lite tjejmys, som jag och Annika lite halvt akut kom på att vi behövde.. Alltid roligt att träffa dessa tjejer, jag tycker SÅ mycket om dom!!!
 
Idag kom Josefine och Niclas hem på middag, och till efterrätt fick jag för mig att prova min mormors rånjärn så vi fick något knaprigt till fikan. Tyckte nog att det gick ganska bra för att vara första gången i alla fall. Tror nog att mormor, i sin himmel, tyckte det var roligt att det kom till användning igen! Nu har jag precis kört "hem" Josefine och Niclas, så för mig väntar i stort sett bara en dusch och sedan bingen.. Ska bara försöka pyssla lite först, för det är sååå skojigt!! Fin söndagkväll önskar jag den som mot förmodan kikar in!!!
 
Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0