Storebror 50 år!

Ofattbart nog fyller mitt äldsta syskon 50 år idag!! Eller igår om man tittar på klockan. Lite märklig känsla, det betyder att jag själv med stormsteg tar mig mot de femtio också.. fast det gör jag med tacksamhet.. Ingen åldersnoja här inte.. Önskar jag tar mig mot 100 år, till och med, för jag älskar livet!
 
Som den grubblare jag är, så har jag såklart funderat massor idag... Tänkt på pappa, som inte blev mer än 50! Då tyckte man ju att 50 var ganska gammalt... Man var nyss fyllda 18 och hela livet låg framför mig. Idag vet jag bättre.. Jag vet att pappa hade önskat få vara med mycket mer än så..
 
Hoppas min storebror haft en underbar dag, med tårta och presenter, och jag vet att han tycker det bästa är att haft båda sina döttrar hos sig!!! Kändes lite jobbigt att inte dela dagen med honom, men kalaset ville han ha till helgen så jag får hålla mig!! Har myst och tittat på gamla kort idag, så här kommer en liten minneskavalkad, från det att >
Tord var liten tills han blkev STOR!!
 
Återigen, STORT grattis på födelsedagen Tord!!!
 
 
Tord som liten nyfödd bebis, med den bästa, kärleksfulla mamma man kan tänka sig!
 
 
Här döps han.. I bakgrunden min mamma, mormor, lille Tord i någons famn, och til sist min pappa.. Han ser allt stolt ut. En halv moster Christin syns också i bild...
 
 
Här syns HELA moster Christin med Tord i famnen....
 
 
Tord med alla sina syskon, från vänster, Bosse, tomten, Tord, Anna och så jag...
 
 
Min fina storebror 2014 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0