Eskilstuna

Den 31/5 åkte vi till Eskilsuna för att fira Kitts 50-årsdag.. Så kul att hela min familj följde med, hör inte till vanligheterna nu när "ungarna" är 19 och 22 år gamla.. Kitt strålade ikapp med solen och jag tror hon var nöjd med sin dag... Vi serverades både god mat och dryck, trevligt sällskap och bra musik.. För mig var det såklart ett extra plus att jag fick umgås med mina kusner från Ockelbo OCH min moster Inger! Hotellet var trevligt och frukosten likaså!! En kanonhelg helt enkelt!
Riktigt sköna sängar och helt okej hotellrum!
Promenad till festlokalen!
 
Kusin Annika och Casper!! <3
 
Födelsedagsbarnet Kitt och Casper!
 
Utsikt från hotllrummet!
 
Lite oordning på bilderna... men en öl innan festen är aldrig fel tycker Fille!
Vilse i pannkakan....var är festen????
..., Vi kom rätt till slut! Födesledagbarnet i egen hög person!
Casper och kusin Anders gillar varann!
Moster Inger och Josefine!! Jossan beställde stek och gröddsås i sommar och hoppas hon kan det lika bra som mormor!
Oooops... ögonen rullar, men så farligt var det inte på "riktigt"! Syskonen Hall <3 Bäst i världen!
Kusn Annika, Mattias och storebror Tord!
Fille blir ung på nytt i en "hipp" keps!
Hårdrock är det som gäller i släkten....
Far och son! Finaste killarna som finns! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0