Midsommar!

Har haft en jättehärlig midsommar som startade upp i barndomens Älvenäspark.. Mötte upp syster yster med familj, och det är så roligt att vara med lille Calle och syskonbarnen! Mycket har förändrats sedan man var liten, men minnena svischade allt förbi, så jag fick åtruppleva lite i alla fall..När jag var liten plockade vi blommor klockan 9 på morognen, som vi sedan klädde midsommarstången med. Klockan 14 gick det lövklädda tåget, sedan var det fika, dans runt midsommarstången och lekar för barnen.. Tåget är tyvärr ett minne blott men annars är det likt sig! träffade en hel del bekanta i parken!  Trevligt!
 
Efter parken åkte vi till storebror och Ulrika på fika med goda matpajer, kaffe och hallonpaj!!! Min svgerska kan allt hon!!! Efter det åkte vi hem o förberedde kvällens meny, som syster Anna med familj, och storebror Tord och Ulrika kom för att äta med oss... Supertrevligt som vanligt när vi träffas!!! Synd att inte min goa Casper, syskonbarnen Fredrik, Madde och Carro kunde vara med bara... Men men..man kan inte få allt här i livet!! De hade det nog mysigt i alla fall!! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta året var det min dotter och några få barn till som gjorde midsommarstången på morgonen:) kram Sabina

2014-06-22 @ 06:50:40
Postat av: Anonym

Detta året var det min dotter och några få barn till som gjorde midsommarstången på morgonen:) kram Sabina

2014-06-22 @ 06:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0