Vilken dag...

rGubben åkte iväg på årets sista golf tävling med middag efteråt, redan i morse, och själv har jag varit så trött idag. Antar att jag tog ut mig igår, för då fick jag en hel del gjort.. svårt med balansen.. jag vill ju så mycket..
 
Får erkänna att jag känner mig lite rädd när jag är ensam, men behöver vänja mig vid det också.
 
Dom få gånger jsg känt mig lite nere, har Maria skrivit ett sms... som om hon känt det..  Märkligt egentligen.. men Maria och Love kom hit.. fikade, och Maria pysslande om Bam,  vilket jag är tacksam för när orken inte riktigt räcker till. Ulrika och storebror Tord kom också.. mysigt 
 
Ville så gärna orka och vara pigg, men var totalt slut.. var nog ingee vidare sällskap. Så blev jag riktigt yr också, vilket gjorde mig så rädd.. just yrsel, riktig yrsel var mitt första symtom och jag fick en flaschback.. 
 Bam har också haft en jobbig dag, vilket tär hårt på mig. Är så orolig att han ska ha ont eller må dåligt. Maria tittade i hans mun och tyckte det såg fint ut. Antagligen bara ståltråden som är obehaglig, och att han är för sliten efter allt han också. 
 

Kommentarer
Postat av: malin

Skriver som en kråka också... ;) bjuder på det!

2015-10-10 @ 21:35:37
URL: http://www.tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Anonym

Köper gärna dina Amor vincit omnia längder. Vit brodyr? Hur långa är de? Maila till [email protected]

2016-02-08 @ 14:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0