Att bli mormor....

Många känslor och många tankar som snurrar.. Jag ska bli mormor!!! Kan ni förstå känslan som fyller hela min kropp och hela mitt sinne?  Tacksamhet, Lycka, Kärlek, Framtidstro, och en ofattbar inre frid! VAD skulle kunna slå undan fötterna på mig nu? INGET! Jag är så otroligt tacksam och lycklig över att få vara delaktig i detta <3 Jag vet att jag fått en andra chans och jag tänker ta den..
 
TACK alla mina änglar och de citronfjärilar som kommer cirkulera runt mig nu.... <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Den lilla människa som får dig till mormor kommer att få uppleva mycket lycka och får dela den med dig.
En alldeles ny liten människa att gossa med är nog en riktigt bra rehabilitering.
2016 blir ett spännande år !
Blir jag gammelgammelmoster...hi,hi..???
Kram !

2016-04-09 @ 10:08:01
Postat av: Malin

Såklart du blir Marita.. och tack för allt du skriver.. det lyfter mig alltid ❤

2016-04-15 @ 21:13:07
URL: http://www.tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad roligt! Grattis!

2016-04-21 @ 04:12:45
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0