Nöjd!





Sitter här och känner mig såååå nöjd! Visst, ögon & näsa rinner fortfarande, men vad gör väl det? Så mycket som jag gjort under mina ledighetsdagar, har jag inte gjort på månader!! Visst, lite "mör" är jag ju här och där, det "hör ju till" min kropp, men det är inte alls så farligt! Jag har gjort så  mycket, och det har gått BRA! Vilken härlig känsla! Allt känns så bra idag! Det regnar ute, men i morgon har vi bilen hemma, lite småfet lär man ju förbli, med tanke på hur sundhetsveckan sett ut, men jag är ju frisk, so what? Jag har snälla ungar, en underbar gubbe, ett jobb som jag trivs med, härliga arbetskamrater , famil och vänner!!  Nej, jag har inte druckit vin, jag känner mig bara så.... NÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0