"Depparedagen"

Känner att jag varit lite "låg" inombords ett tag, känt mig osocial och lite småstressad. Kanske är det bara för att jag inte orkat göra allt jag velat pga armen, men kanske också för att jag hela tiden kämpar för att tysta ner min "inre röst"  som hela tiden talar om vad jag borde göra,,,,, vad som förväntas av mig,,,,,,,   Kanske är det bara jag som "tror" att det är så, men ibland känns det lite som om man tas lite  för given,,,,,,,,,,,,,,,  Hursomhelst,,, jag tränar varje dag på göra det som jag känner är rätt i mitt hjärta,,,,,,, göra det jag vill göra,,,,, inte ge mer än jag får tillbaka,,,,  
Har väl bara några dåliga dagar, Men det blir bättre,,,,,,,"peppar, peppar ta i trä", men jag tycker nog att armen redan är på bättringsvägen, så det ordnar sig nog ,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ska heller inte klaga, finns alltid dom som har det värre,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hursomhelst hade vi möte på jobbet idag, vi gick igenom nya "Phoneiro" mm,,,,,,,,,,,,, sen hade vi smörgåstårta som vi bjöd vikarierna på som tack för att de ställt upp så,,,,,,  Jenny var inte med för hon är ju på väg utomlands! Vi passade också på att fira lilla Novah som föddes 4 september, så hon  fick presenter idag,dock ingen tårta,,,, söt "bebbe"!!!!!  Sen fick man även se en skymt av "Lindamedbebbeimagen", det var också kul, för trots att det bara är 2 veckor kvar, så såg hon riktigt pigg ut!!!!!   Härligt!  Fick ju även demonstrera för AnanasAnna hur en riktig tågresenär i vild panik, ser ut, ,,,,,,  Så nu vet ni det!!!!         Nu ska jag hoppa i bingen, för i morgon väntar det mer jobb!

Gonatt!!!

Gå inte framför mig, jag kanske inte följer efter
Gå inte bakom mig, jag kanske inte leder dig
gå vid sidan om mig och var bara min vän


Kommentarer
Postat av: Jag

Ha ha, men du hade fullt upp med allt annat!!

2007-11-05 @ 08:25:59
Postat av: Jag

Lessen att du känner så,,, hoppas det
lättar snart. Kram

2007-11-05 @ 08:27:19
Postat av: Anna

*kramar om hårt och länge*

2007-11-05 @ 14:47:25
URL: http://ananas.blogg.se
Postat av: Malin

Tack, Ananas-Anna,,,, du är för gooooo...
kramar //M

2007-11-10 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0