Shopping, shopping & shopping

Blev en sväng till ÖB i eftermiddag,,,,,  hittade som vanligt alldeles för mycket grejjer, så jag har nu ålagt mig själv "shoppingförbud"!!!!    Spenderat lite väl mkt nu ,,, först stockholmstrippen, sen ikea, Karlstad  city i går och ÖB idag. -----  -JAG HAR PROBLEM.!!  MITT NÖJESKONTO SAKNAR RÖRELSEKAPITAL!  Man är ju en vanligt dödlig kommunalanställd!!! Nåja, en och annan julklapp har det ju blivit i alla fall , inte illa för en som oftast är ute i sista minuten, eller hur.....? Sen köpte jag ju en Resebur till djuren, en sån där i kraftigt tyg, med en ullig och skön dyna till,,,, gissa vem som legat där hela kvällen? Just det, "Bam" vår lilla tonårskisse,,,,,,,   riktigt favoritställe verkar det bli, så den får väl stå framme,,,,,,,,,  



                      image8

Dagens kloka ord:
Vad världen behöver är människor som har drömmar och som banar nya vägar -hur krokiga de än må vara.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så liten och söt. Bebis, bebis..

2007-10-31 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0