Generad......

Min vän Misskalia har verkligen lyckats genera mig, samtidigt som
hon har värmt både mitt hjärta och min själ, med ett jättegulligt inlägg i sin
blogg, där hon uppmanar sina läsare att kika in även hos mig....
Jag är nog inte så van, att få så många fina ord, som jag fått på senaste
tiden både i verkligeheten och i bloggvärlden, så nu går jag mest omkring
med ett stort leende på mina läppar! Tack alla söta vänner!!!!



INLÄGGET:
"Jag läser på en blogg som jag ofta går in och läser på att hon har blivit nominerad en hel del. Och jag har egentligen ingen tävling eller nånting att nominera henne till, men jag vill ändå säga till er att gå in och läsa på hennes blogg. Som det står i hennes header skriver hon om allt mellan himmel och jord, och det är en såndär blogg som man bara älskar. Personliga vardagsbetraktelser från en underbart härligt personlighet! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0