Lyckad fest.......

 

Liten tillbakablick från fredagen, eftersom vi var för slitna igår!
Födelsedagsfesten blev riktigt lyckat tycker vi,så vi hoppas att även
gästerna tyckte detsamma! Cirka 50 personer cirkulerade här under
kvällen, och vi åt, drack och hade det mysigt! Barnen badade och badade
och badade! De hade det jättegott i vattnet, medan solen värmde...

      

Fina presenter fick han också!  Bl a Pengar, golfklubba med 200 pegs,
jättefina vinglas utan fot,  vin och Whiskeyflaskor, en Ölmaskin med
patron, en stor fin damm, som vi ska hitta ett fint ställe till, en stor fin
orkidée i kruka, ett stort blomarrangemang även det i kruka såklart mm mm

   

Stefan & Fille gjorde eget framträdande och sjöng skomakar-anton så att
det ekade bland träden. Joo det är säkert, t om grannen hade hört dom......
Själv var jag uppe och dansade med svärfar, som var något vinglig under
fötterna, men det gick bra ändå. De flesta gästerna stannade till 02,00-02,30,
förutom grannarna/vännerna Jonas och Mattias som inte ville bryta trenden att
vara kvar längst. De 2 plus gubben hoppade i poolen vid 3 tiden, och tyckte även att
jag skulle hoppa i, vilket jag hade förnuftet kvar att INTE göra, då skvätte de ner mig
i stället, och jag kan lova att jag lika gärna kunde ha hoppat i med kläderna på, så
blöt var jag nämligen.

     

Hursomhelst hade vi ett födelsedagsbarn som strålade ikapp med solen hela dagen
och kvällen, han var verkligen nöjd och glad med sin fest, och med alla som kommit hit!
En extra eloge till Fredrik, Nathalie kille, som kom från Tjörn samma dag, som bara hann
träffa sin nya svärmor en kvart, innan de åkte hit för hela resten av släkten och lite till
för allra första gången! Jätte trevlig kille visade det sig att vara också!
Skojigt var även,  att trots Filles blygsamhet om att den som vill får komma,
var det folk här från bla Göteborg, Kristinehamn, Visby och Tjörn!


Stefan och Fille sjunger Skomakar Anton


   

    

 

Jättekul blev det! Tack alla för att Ni gjorde Filles fest så lyckad!

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter kanontrevlig :-)

2008-08-03 @ 11:45:47
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det låter som ett superroligt kalas! :)

Kram

2008-08-03 @ 13:00:26
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj,oj tur man inte kunde va med, hade varit bakis

än,det blir värre o värre ju äldre man blir. så

slapp grannarna se knubbsälen från KIL i poolen.

Då kanske dom ringt BOO LANDIN,sen hade det varit

kört när gubbarna med håven kom .

2008-08-03 @ 17:01:13
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu landin setts på¨ICA i GRUMS,han är där för att

fånga ruggugglor som gömmer sig bakom plank o vind-skydd ,Hoppas dom får plats i håven.

2008-08-03 @ 20:43:03
URL: http://bjornesmagazin. blogg.se
Postat av: Ulrika

Tack, så roligt att du gillar den. :) Min käre make har hjälpt mig. haha

Godnatt och kram.

2008-08-03 @ 23:04:14
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0