Yeees!!!!

Vägde mig i morse, glömde ju det förra veckan, och vågen visade på minus 2 kilo!!!! Vad glad jag blev!! Detta TROTS att jag fikar för mycket, myser och dricker lite vin då och då..... Nu är jag ännu mer motiverad, 2 kilo till och jag ska unna mig ett solkort! Har varit slarvig som vanligt att rapportera stegen till Linda, har ju jobbet hela helgen... Men jag har gått mellan 10 000 - 15 000 steg per dag, med undantag för i torsdags, och igår, då det "bara" blev 6798 steg!  Cyklat en hel del, har jag också gjort! Nu är det dags för gröt, sen ska jag ut i solen!! Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Grattis! Vad duktig du har varit! Jag måste också väga mig! Har struntat i det nu två vecfkor men nästa måndag då skall jag gå! Jag har inte fuskat speciellt mycket men jag tycker att det går så sakta att det inte har varit så motiverande att bara se nått hekto försvunnit!

Kram Sus

2008-02-25 @ 10:24:02
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: soffie

Tack för tipset om Gunilla Gerlands bok,jag har läst den vi hade sån tur att vi fick gå på en av hennes föreläsningar när jag läste till lärare,visste du att hon har barn nu?
Ha en fortsatt bra måndag.Kram kram

2008-02-25 @ 12:44:58
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: soffie

Glömde ju säga guu va duktig du varit,kul när det ger resultat.

2008-02-25 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0