Drömmar.....

Sovit alldeles för länge...igen!!  Kanske för att jag vaknat ett antal gånger inatt, med värk i arm och axel? På kvällen lägger jag mig alltid på rygg eller på vänster sida. Ändå vaknar jag nästan ALLTID på den onda högersidan! Så inatt har de vari så, hela tiden, vaknat på "fel" sida, somnat om, vaknat osv...... Knepigt! Känner inte kroppen när den sover, att man har ont? Sen har jag drömt också.... massvis och jättekonstigt! Både natten till igår och tll idag! Varför drömmer man inte alltid? Eller drömmer man varje natt, fast att man glömmer bort det? I så fall, varför glömmer man ibland, och ibland INTE? Betyder drömmarna någonting?   Hmm, mycket svammel blev det denna morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0