Stackars "Bam"......

Så nu var vi äntligen hemma, efter en heldag inne i stan! Lämnade BAM redan halv 9, men tyckte inte att det var någon ide att köra tillbaka hem emellan, så jag gick i affärer istället......  Bergviks köpcenter, Ikea, Plantagen & och så djuraffären förståss! Måste ju ha lite paket till "kissen" när han har blivit så plågad!! Det var inte roligt att lämna honom ensam där, när han tittade på mig med stora, ledsna ögon!  Åkte och hämtade honom redan kl 13, fast de sa att jag inte skulle komma förän klockan 14. Allt hade gått bra, och jag fick med honom hem lite tidigare än vad som var beräknat. Han var så sliten, och halvsov hela vägen hem! Så fort vi kom innanför dörren här hemma, stack han och gömde sig!  Han var väl rädd att jag skulle åka tillbaka till det där hemska stället en gång till. Så nu ligger han här, hungrig, får inte äta förän klockan 19, med bortskurna "kulor" och ett stort plåster på örat!  Passade ju  på att ID-märka honom också, när han ändå var sövd!  Det blev en lång, dyr dag det här, och då tänker jag inte på själva kastreringen, utan på mina shoppingpåsar!!  Tjingerling....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha :)

2008-01-08 @ 17:12:58
URL: http://alkanius.blogg.se
Postat av: Linda

Hej hopp! Såg att det gick bra med missen! Nu har du lurat mig att börja blogga... :-)

Kram linda

2008-01-08 @ 19:24:36
URL: http://bolivens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0