Uppmaning!



Igår kom mitt syskonbarn Linus hit. Han bor ju med min bror uppe i Järbo
i vanliga fall, men eftersom han hälsade på din mamma här i grannkommunen,
fick även jag låna honom lite! Jättekul att se honom, det blir ju inte så ofta, tyvärr!
Allt var frid och fröjd, Linus badade i poolen, och Casper skulle ta kort på honom,
med min mobil, men då tappar han mobilen i vattnet! Skit! Vet ju att det inte var
meningen, men tråkigt var det ju, mobilen är ganska ny, sen använder jag den
mycket. Sonen tyckte att jag skulle få ha hans mobil tills vidare, och så långt var ju
allt frid och fröjd: Bara det att vi lyckades krångla med simkortet (ironiskt nog heter det så),
och när mitt sattes i sonens telefon, svarade jag nej, på fel fråga, så hela min telefonlista försvann!
Så nu har jag varken egen mobil, eller telefonnummer till mina goa vänner! :(
Så till sist: Här kommer uppmaningen: Ni som vet att jag skickar sms
till er ibland. kan väl skicka sitt nummer till mig? Please....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0