Härliga känsla....

Arbetsdagen är över, och framför mig ligger återigen 3 ledighetsdagar!
Det ska bli så skönt, och dessutom påstår metrologerna att värmen
kommer tillbaka också! Låter underbart, speciellt för de stackarna som
har semester för tillfället. Tror att det är i maj månad man ska lägga
semestern i fortsättningen, för vad jag minns så har det varit kanonvarmt
då, flera år i rad. Nu har jag precis stekt lite pannkakor åt ungarna & gubben
själv åt jag med tjejerna på jobbet idag! Nu är det dags att slänga sig i solstolen
och läsa lite...Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du hade en skön stund i solstolen. :)

Läser du något bra?

Kram

2008-06-29 @ 19:39:04
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0