Doktor House

Var iväg och solade i kväll, och gissa om det var skönt....
lagomt varmt var det, så jag tror inte det finns risk för att
bränna sig, nu när huden är ovan. Förr solade jag ganska
ofta, men det är många år sen sist, och precis som jag
misstänkte somnade jag som en stock! Hoppas jag inte
snarkade bara, för jag var inte ensam därinne. Lite nackdel när
de har 2 solarium i samma rum. Nåja, säkert fler än jag som "slocknar"
därinne....  När jag kom hem, blev det dusch  och tv-tittande.
Självklart Äntligen hemma, missar ju sällan något inredningsprogram
och efter det var det ju House, den något cyniske läkaren som alltid
har något nytt mysterium att lösa!




Blev lite sömnig i slutet av programmet, så jag tror att jag ska chocka
min kropp och hoppa i bingen redan nu! Kanske man vaknar pigg och
utvilad i morgon bitti, när både jag och barnen är lediga! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0