Fredag!

En riktigt slapp fredag har det blivit! hade ju 2 kompisar här som fikade förut,
efter det blev det matlagning, och en cykeltur till badhuset för en 20 minuters
vila i "solen"! Det är så avslappnande på något sätt, och somnar, det gör jag
nästan varje gång, och vaknar av ett ryck när solariet stängs av. Drog cykeln hem,
för att hinna njuta av solen här ute också. På vägen hem träffade jag på en
ungdomskamrats sambo, och deras gemensamma, och hans första bebbe!
En liten flicka som var så söt, så söt! Åh, hade jag varit yngre hade jag nog
försökt att lura gubben till att få en till, hihi.....  På eftermiddagen har jag klippt F,
och nu väntas en lugn tv kväll.... får väl växla lite mellan Let´s dance och hockymatchen,
eftersom jag tippat  matchen idag! Känner på mig att jag får rätt! I alla fall vinner FBK ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollade matchen å då ledde dom TJOHOO jag tror de vann men min kompis ringde från Sydney så jag glömde bort å kolla slutresultatet(skäms)
Hoppas din kväll varit bra!!!

2008-03-28 @ 22:35:43
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0