Alla helgona......

 

Har inte varit sådär jätte inspirerad av att blogga..
Har inte haft så mycket att skriva om heller egentligen.
Vädret har ju varit underbart, och jag har varit ute i skogen
både igår och idag. I går var jag på jakt efter lite smått och gott
att göra en egen gravdekoration med. Granris, kottar, ljung, löv
& tallris
blev vad jag hittade! En stomme i form av ett stålhjärta
hade jag liggandes efter en murgröna, jag köpte en gång!
(Du ser gubben, visst är det bra att spara på allt skräp?)



Sent på eftermiddagen åkte vi till kyrkogården, och tände lykta och marschaller,
gjorde fint med granris och dekoration. Småtrollen hade redan varit där, för som
vanligt låg där godisar till både mormor och morfar! Jag är säker på att de blev jätteglada!
På kvällen var det meningen att vi skulle följa med till hotellet som hade lite smygöppning,
Maria hade ordnat biljetter åt oss, men lusten infann sig inte riktigt, för någon av oss,
så det blev en lugn hemmakväll, med lite mat och vin! Inte illa det heller vill jag lova!
Har inte varit så social, beror väl på att huvudet varit som en betongklump på mig.....


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad du är duktigt! Den blev ju jättefin!!

2008-11-02 @ 16:11:57
URL: http://anncatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0