Sanningens ögonblick.....



Igår kväll tittade jag på programmet "Sanningens ögonblick" på kanal 5. Kvällens gäst i heta stolen var Linda Rosing. Tror att de flesta tycker något om henne, så även jag. Efter alla löpsedlar är det lätt att tycka att hon är en dum blondin bara...Men vad är orsaken till att en männsika formas till den hon är? Tyckte faktiskt att programmetvar lite sorgligt, och kanske var det meningen att vi skulle se en annan sida av Linda ?

Min bild av henne har ju som sagt varit att hon är en, ursäkta uttrycket, mediakåt, blonderad, silikonfylld dum blondin med Botoxläppar , som velar hit och dit i pressen, tycker och tänker olika varje dag. Många älskar att hata henne, men  ändå läser massor av människor dagligen hennes blogg på kanal 5. I går såg i alla fall jag en helt annan Linda! Jag såg en kvinna, som hela tiden söker bekräftelse,försöker att vara till lags, och som hon sa, känner hon att alla hela tiden vill göra om henne... Vilken sorg!! Det sorgligaste var väl att se in i hennes ögon, när hon svarade på frågan om hon någon gång känt sig älskad för den hon är, i ett förhållande och hon svarar nej....

Jag har varken silikon, eller botox, pengar, lyx eller glamour, men en sak har jag, som inte alls kan värderas högre. Jag är, och känner mig älskad, för den jag är, för att jag är jag! Jag behöver inte göra mig till för att passa in i någon annans mall, jag har inte ens det behovet! Jag önskar att även Linda ska få uppleva det en dag......

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Såg oxå på programmet, och håller med dig till fullo!

Kul att du hållit ihop lägre än mig, känner nästan ingen som håller ihop år efter år och är fortsatt lycklig!

Grattis till alla era år!

2008-11-17 @ 11:35:15
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: tess

Ja han e de bästa som finns min goding... en underbar känsla //Tess

2008-11-17 @ 11:38:23
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag såg aldrig det programmet men jag håller me dig. Det är sorgligt hur det blri för vissa människor.

Man ser ju vad som är viktigt i livet egentligen.

Önskar dig en fin fortsättning på dagen.

Stor kram

2008-11-17 @ 15:32:25
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: bjorne

Så sant,vännen med hjärtat på rätt ställe,och jag som tänkte föreslå en svensexa för Kanin ,blev inspirerad av en viss byggare.Men tror vi droppar det,Kramis.

2008-11-17 @ 19:59:17
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tror inte man kan känna sig älskad för den man är, om man inte är den man är... hon utstrålar allt det där som du säger, och folk dras till henne av den anledningen... det tror jag iaf...

2008-11-26 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0