God morgon......

....eller nåt! Är trött som en kamel !(Helenas uttryck) Ingen
vidare sömn blev det inatt, trots attt jag var så trött. La mig före 23,
slumrade till lite så småningom,  men vaknade med ettt ryck klockan
2 av att telefonen ringde! Klarvaken, men det gick bara fram 3 signaler
så när jag äntligen hade luren i min hand, så tutade det bara! Såg på
presentatören att numret var hemligt! Då började fantasin skena iväh, att
något hänt såklart. Skickade för säkerhets skull sms till min gubbe och
mina syskon, för att förvissa mig om att allt var lugnt! Efter ca 20 minuter, när
jag återigen börjat slumra till, ringde telefonen igen. Den här gången hann
jag ta det, och även om det var en felringning, så var det någon som behövde
prata, vem, lämnar jag inte ut för allmänheten, men lite välbehövligt prat blev det
i alla fall mitt i natten. Hoppas det kändes bättre sedan! Efter många vridningar,
om och men somnade jag till slut i alla fall. Hade det inte ringt hade jagsäkert
vaknat ändå, så personen i fråga ska inte ha dåligt samvete för detta! Nu ska jag fixa
lite frukost till mig och barnen, Josefine ska spela match och samlas snart!
Dessvärre kanjag inte följa med, eftersom jag ska jobba sen, och det är oklart
vilken tid hon är hemma! Önskar dom lycka till i alla fall.......

Kommentarer
Postat av: Annica

Jajmensan! Nu har vi gått på svälkurs i flera timmar så det ska få plats massa gott i magen! ;-)

2008-09-07 @ 10:35:49
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha, inte för att du är trött utan för kamelen :-)



Hoppas du får lite vila under dagen!

2008-09-07 @ 12:56:40
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0