Morgonstund har guld i mun....

Jodå, som den snälla & fantastiska sambon jag är (har inte lyckats bli gift nej, trots 25 års kamp), gick jag snällt upp och körde min kära gubbe till busstationen strax efter klockan 7 i morse!! Idag vankades det årets första golfresa, och han såg lika lycklig ut som ett barn gör på julafton. Hoppas dom får det riktigt skoj, det är han värd! Papparazzifotografen var i farten och lyckades få med några delar av  honom ialla fall.....

 

Igår debutgrillade vi, tyvärr hann klockan bli ganska mycket, så det mesta av värmen, efter den vackra vårdagen var borta, och solen var på väg ner, men vi tog på oss ordentligt med kläder, och satt ändå ute och åt! Det smakade ljuvligt!!! Ett glas rött till,  blev det förståss också!! Tänk vad många såna här stunder vi har framför oss nu! Hela våren, sommaren, och förhoppningsvis en bit in på hösten. Jag har lovat mig själv att dessa dagar ska jag ta vara på......

 

Igår började jag även att plantera lite penseér i krukorna härute, men jag tror att jag ska köpa lite fler idag. Räckte inte långt, när jag väl hade börjat pyssla. Inser att jag har många, många krukor.... Visserligen ska jag inte plantera vårblommor i dem alla, några får vänta på sommarblommorna, som blir lite mer bestående. Penseér har en förmåga att växa för mycket, och bara se risiga ut, i alla fall är det så för mig. Nu ska jag ta mig en liten påtår, och sen pyssla lite med några smyckesideér jag har!! En fin dag till er alla!




Kommentarer
Postat av: Anki

Jasså du är också uppe tidigt, visst är det skönt att börja dagen så här lugnt och skönt!



Ha en jättebra helg!!

2009-04-18 @ 08:51:23
URL: http://anncatrine.blogg.se/
Postat av: julia

Mums med grillat, de e verkligen tecken på vår och sommar....

Hoppas du får en underbar lördag!

kramar

2009-04-18 @ 09:00:36
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Annika A

JAAA, vill ha vinkväll innan semstern! Natten har varit tyst och lugn, sovit som en stock. Nu blir det tvätt och lite städ. Får försöka lyfta lite hantlar också, gäller att passa på när det onda är borta!

ha det gött

2009-04-18 @ 09:48:38
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Cat

Va snällt av dig att köra honom!! =)

O såå mysigt med grillning! Trist bara att det blir så kyligt på kvällarna..Men tur det finns kläder!! =D



Haha! Ja men min sambo kan vara ett riktigt seeghövve.. =P Så envis också! =)



Jag hoppas också på grillning idag! Om sambon kommer hem i tid. Han är iväg o jobbar lite. =) O jag ska tvätta.. Huuah.



Förkylningen hänger i, men det är mycket bättre. Men idag har jag vääldigt ont i käken o huvudet. Vet inte vad jag gjort, men det går nog över snart! =) Ryggen är bra för tillfället!! =D



Hoppas du får en helt underbar dag vännen! =)

Kramar!!

2009-04-18 @ 10:22:26
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0