Dilemma....

Idag har jag ett stort dilemma, som jag  tyvärr inte kan gå in på här. Ibland kan det vara svårt att veta om man är välkommen eller inte, så frågan är, ska  man följa sitt hjärta och göra det som känns bäst för en själv, eller ska man gissa vad den andra personen tycker och tänker, och göra tvärtom? Egentligen kan jag ju inte säga att det blir rätt heller, eftersom jag bara tror mig veta vad denna person tycker. Jag brukar ju predika till andra, att det enda riktiga är att följa sitt hjärta fullt ut, men denna gång är allt så himla komplicerat.....            "grubbel, grubbel, grubbel"...
Luddigt inlägg det här, ni får ha överseende med det..

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är aldrig lätt att följa sitt hjärta. Hoppas du hittade en lösning på ditt dilemma!

Stor kram

2009-02-02 @ 20:26:03
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Helena

Följ ditt hjärta!! Ditt hjärta är bra och sitter på det rätta stället så det kan inte gå fel tror jag :)

2009-02-02 @ 20:50:28
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0