Ryggläge

VARNING!!!!   Här kommer ett gnällinlägg, men jag är fruktansvärt uttråkad!!!  På annandagen förtog jag mig nog när jag städade min garderob.. Kände att jag blev helt slut i ryggen och att det var "spänt" i ländryggen. När jag satte mig tänkte jag mig inte för och kände hur det small till i ryggen. Kändes som ett gummiband gick av ungefär, sen var det kört!! Masade mig ändå upp morgonen därpå med en hel del piller i kroppen och gav mig av för en arbetsdag..
 
Skulle nog inte ha varit så "duktig" utan lyssnat på kroppen för efter arbetsdagen tog jag mig knappt ut till bilen, och sedan blev det sängläge resten av dagen. Ställde ändå klockan nästa dag för ännu en arbetsdag, men blev tillsagd av min gubbe att stanna hemma, klok som jag var lyssnade jag på honom. Finns inga piller som hjälper heller tyvärr, så det är nog bara att vänta ut detta. Men jisses vad uttråkad jag är!!! Igår var vi bjudna hem till Nathalie, Fredrik och Calle tillsammans med mina syskon och deras familjer, men jag fick avboka det, vilket kändes för jäkligt! Ikväll är vi bjudna till familjen Sundgren, vilket hade varit så himla roligt och något jag sett fram emot, men fick avboka även det.. Riktigt surt känns det att ligga här i sovrummet dygnet runt.. Är uppe och går emellan varven, men sitta går inte, försökte en kort stund vid frukostbordet i morse men känner att det blev sämre direkt.
 
Såå, nu har jag gnällt lite här i smyg, har inte så många läsare, men det var skönt att skriva av sig lite. Är tacksam för att jag för övrigt är frisk och att det bara är värk jag behöver ha, men ibland tappar man tålamodet ändå.. Har i alla fall världens bästa gubbe som ffixar och trixar med allt som måste göras, så som städning, handling, mat och tvätt..
 
Hoppas dock att jag är bättre till nyår så man i alla fall kan fira in 2013 med goda vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0