Äntligen är min energi här igen!

Efter en tung höst och vinter, då jag varit väldigt trött och sliten, kände jag idag, återigen att min gamla energi och vilja att få lite gjort kommit tillbaka. Vilken härlig känsla, jag hoppas att energin också är här för att stanna. Efter jobbet idag har jag handlat, lagat mat, gjort en köttgryta till i morgon, tvättat och hängt tvätt, dammsugit hela huset, vikit tvätt, renbäddat och bakat bullar....



Så skojigt att återigen kunna baka lite. Har haft svårt att knåda degen ordentligt, eftersom jag är svag och har värk i handlederna. Men i julklapp fick jag ett perfekt hjälpmedel av min fina gubbe, så nu är det bara att baka igen! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt att höra att energin har kommit tillbaka.

Vi här hemma är också på god väg efter en jobbig tid som vi har haft.

Nu tar vi en dag i taget och vi orkar mer och mer.



Kramiz

2012-02-08 @ 22:00:17
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0