Ledig dag!!!

Vilken underbar känsla!! Ledig en vardag, vilket är något jag saknat sedan jag började min dagtidstjänst som planerare i kommunen. Jag är ju en kvällsmänniska, kommer oftast inte i säng i tid, och älskar slöa "mornar", skrota runt i tofflor och morgonrock, dricka kaffe och se morgontv:n, det är härligt det..

Idag tog jag ledigt, så jag hoppas min kollega får en lugn dag. Vissa dagar är det verkligen fullt upp med olika uppgifter och nya ärenden. Men det får vi bita tag i under morgondagen i så fall! Jag har precis varit inne hos katterna som jag passar i 2½ vecka när mina vänner är i Afrika på semester, och nu ska jag ta ett litet städryck innan dusch och en bilfärd till Säffle och syster yster. Vi ska leta tyger till min Di Leva klänning som jag ska ha på kändisfesten på lördag. Syrran påstår att en sådan syr man på ett kick, så då är man väl inte ute i sista minuten va? Tidsoptimist, det är jag det!!!  Nej, dags att sätta lite fart här!! Ha det bäst!

Kramar ♥ Malin


Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt med en ledig dag och skrota och ha trevligt !

Hoppas du hittar ditt tyg du vill ha.

Och att du hinner sy den också självklart ! ha ha !



Kramizar

2012-02-02 @ 10:07:26
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0