Poff!!!!

Ännu en helg som rusat förbi, trots att man fick en extra ledig dag i samband med trettondagen. Inte har man orkat/hunnit allt man önskat, både jag och gubben har varit slitna denna vinter, så vi missade även 50-årskalaset på CCC. Energin fanns inte, och det är nog värre för min gubbe än för mig. Hoppas man piggnar till i takt med att det blir ljusare ute. Helgen har bestått av pyssel, har haft några beställningar som skulle vara klara tills idag, kors i taket hade jag hit svärföräldrarna på middag idag och gårdagen spenderade vi i stan. Jag köpte mig sängborden jag gått och klurat på så länge.. Det finns för många modeller att välja bland så man får lite beslutsångest emellanåt..

HEMNES Avlastningsbord, svartbrun Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm
Det fick bli denna modell, fast i vitt då....


Märkligt nog är det redan dags att städa uy julen, men jag tänker suga på den karamellen lite till..  Tycker att det är så mysigt med all julbelysning, gran och alla tomtarna, och som vanligt gick även julen på tok för snabbt. Nästa år kanske man hinner njuta mer, för jobbar jag kvar på den jobb jag har idag (tjänsen är i försöksstadiet), så blir ledigheten betydligt större så, och ni tycker väl jag är tokig när jag säger att jag redan längtar dit..

Veckan som kommer ska jag vara social!!! Jag ska verkligen försöka träffa mina vänner och mina "småtroll", som jag saknar så mycket, så det ska stå på prio 1 listan. Sen hoppas och tror jag att jag ska få hämta min lilla "pärla" som varit 2 veckor på verkstaden efter vår krock. Pratade med firman i onsdags, och då var den på lackering så det vekar vara på G i alla fall..

Kom just på att jag idagarna varit rökfri i hela 14 år, och det är något jag är så stolt över!!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Wow! 14 år är BRA JOBBAT! Själv har jag nog varit det i... 4 år nu tror jag. :) De där sängborden är jättefina! Du kommer få en beställning på smycke av mig sen när bebis är ute och vi bestämt vad den lill* ska heta. :) Kram!

2012-01-09 @ 14:00:06
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Liloka

Hej!

Har besökt din blogg för första gången. Finner den varm och välkomnande. Gillar ert hem skarpt och kommer att återkomma för inspiration.

God fortsättning...

2012-01-11 @ 21:15:57
Postat av: messan

Underbart vacker bord påminner om mitt. Såg att vi var med i samma tidning:). Hoppas du får svar.

Kramis messan

2012-01-11 @ 22:14:50
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: messan

Underbart vacker bord påminner om mitt. Såg att vi var med i samma tidning:). Hoppas du får svar.

Kramis messan

2012-01-11 @ 22:15:32
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: messan

Underbart vacker bord påminner om mitt. Såg att vi var med i samma tidning:). Hoppas du får svar.

Kramis messan

2012-01-11 @ 22:16:02
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Hälsokick

BRA jobbat med rökningen! Tänk vad många som har som nyårslöfte att sluta röka just nu, och du har klarat det i 14 år :)

2012-01-13 @ 21:17:17
URL: http://halsokick.se
Postat av: messan

Klart du måste läsa tidningen. Ditt reportage var jättebra:)!

Kram

2012-01-14 @ 14:56:16
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0