Uppdatering - Hemma hos oss......Julen 2011



Köket.... Nysydda rödrutiga gardiner



Lagomt till jul så blev hallen tapetserad...








Dock lite tomt på väggarna fortfarande. En "Nära & Kära" fotovägg planeras på väggen bakom fåtöljerna...



Julgranen 2011. Dåligt med paket ännu, men det blev ju....



...några fler i alla fall.

 

Denna lucia är jul för mig. Vår granne Hildur gjorde denna när jag var mycket liten, den har alltid varit med på jularna, och jag blev så glad när min mamma ville att jag skulle ha den....



Även denna enkla tomte, gjord av piprensare är jul för mig. Då min mamma hastigt gick bort 2001, och jag och mina 3 syskon städade ur lägenheten, delade vi utan problem upp alla saker. När vi kom till denna enkla tomte, ville alla 4 ha den, den hade så många minnen med sig, så vi beslutade att vi skulle ha delad vårdnad om den... Vad är guld och ädelstenar mot värme, minne och kärlek?


Kommentarer
Postat av: Hälsokick

Jättefint! Får mig nästan att längta lite efter julen trots att det var nyss =)

2012-01-29 @ 22:36:21
URL: http://halsokick.se
Postat av: Hälsokick

Hej! Jag söker bilder på fina sovrum och eftersom du verkar intresserad av inredning så tänkte jag kolla med dig om du har ett på lager? =)



Maila mig gärna i så fall på [email protected]



Det är till sömnskolan i min blogg. Länkar så klart hit om jag publicerar ditt sovrum!



Mvh Maria

2012-01-31 @ 10:15:41
URL: http://halsokick.se
Postat av: Anna i Gbg

Oj vad fint du har!! :-) Säger som ovan, man blir nästan lite sugen på jul igen ;-) Jättemysigt verkligen :-)



Anna...

2012-02-04 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0