När det går åt rätt håll..

Efter att ha varit hemma från jobbet i en vecka pga ryggen, känner jag mig nu lite bättre igen. Var nog klok som verkligen lyssnade innan det blev sådär riktigt illa, det har jag verkligen tjänat på. Svår balansgång det där, när man så gärna VILL jobba.. Jättetråkigt att jag missade pensionärscafeét i onsdags också. Den svider faktiskt mest! Men nu glömmer vi det som varit och ser framåt. 
 
Har haft en härlig dag idag, för jag har pysslat en hel del, och det är så himla skojigt. 1 dopstol är klar, och nästan en citatstavla. Har lite att göra på 2 halsband också, men kvällen är inte slut än. Är väldigt roligt att mitt och Lindas lilla "hobbyföretag" spridit sig genom hela sverige. Vi har verkligen fått beställningar från alla hörn av landet, men vi har också skickat våra alster till Norge och Irland. Vi har alldeles lagomt att göra och det tycker vi om. Fortsätter nog som en hobbyverksamhet, även om vi blivit tillfrågade av en butik i Karlstad som vill ha våra alster där till försäljning. Smickrande.
 
Försöker att städa lite i pysselrummet nu, jisser vad rörigt det blir där! Förutom att jag pysslar där, är det ju ett rum som allt åker in i.. Vet man inte vart man ska göra av något, så hamnar det till 99 % där. Tänkte ett tag att byta ut pysselrummet mot ett större nu när det blir ommöbleringar till följd av att Josse flyttar. Casper vill flytta ner till hennes rum, och vi funderar på att göra om Caspers rum till vårt sovrum, och då blir vårt sovrum ett gästrum, vilket är jättebra att ha!! Då kan Josse sova här hemma om Niklas är på golfresor och liknande.. Sen kan släkt och vänner få eget rum om det blir nattsudd :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0