Fika, Barnvakt, Fika, Pyssel, Fika,,,,,,

Hej och hå! Full rulle idag! Härligt! Städade lite på förmiddagen, sen kom Maria på lite fika,,,,, en stund senare kom Syrran & småtöserna för jag skulle passa dom idag! Säger bara en sak,,, är helt slut i hjärnan! Är 38 år och slutkörd! Hur ska jag klara av eventuella barnbarn? Jag bara undrar,,,, ?  Hursomhelst, så fikade vi också,,,, lussebullar och "mormors" kakor,,,,gott gott! Precis när vi var klara, kom P-E,,, bara att plocka fram mer fika,,, rättvist ska det vara, eller hur? Efter fikan, fixade vi lite lättmat,,, ja jag vet, lite bakvänt, att äta efter fikan, men är man hos moster, så ser man till att få det goda först!  Efter det blev det lite julpyssel,,, lite julpynt, och en och annan julklapp gjorde småtöserna också, och slog in i fina paket!!!  :)   När vi pysslade som mest, så kom syrran tillbaka, och det blev dags för,,,, just det,,,,, FIKA,,,, IGEN!!!  Ha ha,,, snart dags att baka "mormorskakor" igen, för de är i stort sett slut!!!  Kul att de är så omtyckta!!! Tror att mamma är nöjd, där uppe i himlen!!!  

            

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt!

2007-12-15 @ 00:41:12
Postat av: MALIN

Såklart det var!!

2007-12-15 @ 20:57:24
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0