Granen står så grön och grann i stugan.....

Japp, nu har vi, eller rättare sagt JAG klätt granen.... för första året sen barnen föddes, stog jag nu, alldeles ensam och klädde årets "sargade" julgran! För sargad blev den, efter mitt, kanske lite för våldsamma, inkastande i bagaget på bilen! Men klädd är den, förutom med alla glaskulor och mitt "barndomspynt"! Vet ju inte om katten tillåter att granen står upp, om man nu säger så! Inte värt att riskera något! Han, alltså kissen, var i alla fall mitt sällskap, och det gick lugnt till väga, så jag hoppas att det även fortsätter så! Lite sargad är nog katten också för den delen, för han råkade vifta svansen mot ett tänt ljus idag, han har svart målargärg på några morrhår, och så lite spackel på hårtussen under foten! Inte lätt att vara katt i det här huset just nu, kan jag lova! Lite bilder nedan!
                     
Vad är det här?             Sargad, men grön!      Klar!                         Sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0