Jag , min superklant!!!!!!!!

Otroligt nog, har jag lyckats, förhoppningsvis lägga bort, alternativt tappat bort min mobil!!! Nu är jag riktigt sur på mig själv.....   Och visst, man kunde ju ringa upp numret, och förhoppningsvis höra den i huset! Det kan man..... OM MAN HADE NÅGRA BATTERIER kvar i den..  Det hade jag.... INTE!!! Hade den i KD igår, pratade med sonen, när jag var på väg hem, då tog batterierna slut!!!!  Var la jag den då? Har kollat igenom bilen, på garageuppfarten , i huset, i väskan i jackfickan...... Nada mobile!!! Grrrr.................... superklanten!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej... Jag hann inte så här långt innan jag skrev förra kommentaren om att ringa upp den...

2007-12-30 @ 00:08:14
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0