Knäck &Kola

Idag bakade jag och J,  knäck och kola.....Gott & mysigt!!
Vi satte på skivan med julsångerna, sen körde vi igång!
Fick riktigt med julkänslor faktiskt och blev sugen på att 
köpa  julgran så snart som möjligt. Jag vet, många
tycker det är tidigt och när jag var liten var det inte aktuellt
föränn kvällen innan julafton. Men jag tycker det är synd att
vänta, julen blir så "kort" då, och det är ju innan jul man kan gå
och mysa, när alla julklappar ligger där under och bara väntar!
Ska se om jag kan klara av att få hem en gran själv, är ju
fortfarande lite klen i armen.... men,  i så fall kan jag fixa det i
morgon!!  Åh, vad härligt det skulle vara!   LÄNGTAR!!! 

         
Kokar knäck...              Kolan svalnar....           Klart! bara att smaka!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0