Köksplaner!

Jag och gubben satt och pratade kök för några veckor sedan. Egentligen trivs jag bra med planlösningen i huset, men jag sa väl något om hur fint det vore om vi hade lite mer öppen planyta mot vardagsrummet. Och tänk! Precis vad an också tyckte.... han hade till och med funderat på det en längre tid! På något sätt har vi pratat kök de senaste veckorna, och nu har han t om börjat räkna på det! Kul, tycker jag, för jag älskar att ha lite projekt på gång! Tanken är väl att öoona upp halva väggen mot vardagsrummet, så det blir som en högre bardisk! Då kan man ju stå och pyssla i köket, men ändå ha kontakten med ev gäster i vardagsrummet!  Lite svårt att förklara, men om någon har förslag och ideer, så är det välkommet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0