Snurrig i bollen

Är nu hemma på "permission", mellan en sk dubbeltur.... Är helt "mör" & snurrig.... Har ju nästan hunnit glömma bort "tempot " på mitt jobb, när jag varit sjukskriven ett tag....  Många besök, kors och tvärs, när man sätter sin fot innanför lokale, för lite frukostrast, då ringer telefonen i ett kör, eller så larmar det. Samtidigt är vi många i arbetslaget, så lite surr blir det ju med förståss!! Nåja, kul att tjata med jobbarkompisarna igen, för det saknar man faktiskt.  Tyckte synd om A idag...  säger inte varför, skulle bli pinsamt för henne då. Men jättesynd var det om henne!  Direkt efter jobbet idag åkte jag till ikea & köpte golvet till C:s rum, så förhoppningsvis hinner gubben lägga det så snart som möjligt!  Hoppas det i alla fall!! Målet inför julafton har bytts från nypolerade golv till att han får sitt rum i ordning, och därmed slipper ha sina möbler och andra tillbehör utspridda i hela huset!! Ha det!!

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Snällt att du tänkte på mig, men alla vet det nog nu!!!! Killen på verkstaden skrattade och frågade vad jag gjort. Jag svarade att jag sparkat lite på den. Han blev alldeles tyst i telefonen. Bärgaren frågade om jag kört in i den STORA stenen utanför jobbet. Nja, riktigt SÅ stor var den väl inte!!!! Kram syns imorrn

2007-12-19 @ 17:07:18
Postat av: Mej själv

Ha ha.... du såg så ynklig ut på parkeringen så jag kunde inte låta bli!! kanske var ödet som inte ville ha oss sladdande i den under vintern!! Kramiz

2007-12-19 @ 22:49:56
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Mej själv

Ha ha.... du såg så ynklig ut på parkeringen så jag kunde inte låta bli!! kanske var ödet som inte ville ha oss sladdande i den under vintern!! Kramiz

2007-12-19 @ 22:50:10
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0