Sömnstörningar.....

Usch, en riktigt hemsk natti igen......    Sovit riktigt uselt, kan jag säga..... vet inte vad det beror på, kanske för att det är lite "pirrigt" ,   tänkte ju prova att jobba i morgon! Jag är ju ärligt talat inte riktigt bra än. Känner bara att jag inte "orkar" gå här hemma och hela tiden ta det lugnt.... sen så saknar jag ju mina goa arbetskamrater!!!!  En annan   orsak, som jag är säker på, har en stor bidragande orsak är ju att min gubbe kan snarka å högt och mycket!!!!!    Vet inte hur många gånger jag buttat på honom inatt.......   Helst ska ju jag somna före honom, då kan det gå bra!  När klockan var 03.22  vet jag att jag tänkte: -Skönt, om 2,5 timme åker han till jobbet!! Jippie!! Snäll jag är!!!   Så timmarna mellan 06.00-08.00 sov jag som en stock!!!  Någon som har tips & råd till en utsliten, trött "snarkarfru"?  Där kanske mitt nya bloggnamn kom också,,, har ju läst att det finns både hockeyfrun och fotbollsfrun i bloggvärlden! Riktigt roliga bloggar t om,,,, gillar speciellt en av dom!!!  Nog om det, nu ska jag fixa lite kaffe! Snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0