Städdax!!

Dags för att utrusta sig med dammsugare och trasa.......... här ska städas!!  "Råttorna" ska utrotas , för den här gången..... varar väl i nån timma i alla fall!!  Fattar inte var de kommer i från, så snabbt?  Hur snabbt de utökar sig! 
Fast jag läste en gång "Att man har lite damm i hörnen, är bara ett bevis på att man gjort något roligare än att städa" .... Så sant som det är sagt! Men idag ska jag städa i alla fall, för då kan jag ha kul hela helen sen!! Eller hur?? Tjingeling så länge!!!

Kommentarer
Postat av: pej

Tack för din kommentar i min blogg!
Jag samlar oxå på dammråttor, fast inte med flit ;-)
Hoppas det går bra med städningen!

2007-12-27 @ 18:03:49
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0