Titta till sjuklingen!

Eftersom det ser ut som "skrutt" här, bestämde jag mig för att  titta till min vän "sjuklingen", som varit dålig jättelänge! Hon var fortfarande "mör", men hade fått lite nya medicinkurer av läkarn idag! Hoppas det hjälper, så hon är alert och orkar lite vinmys, innan julafton! Vi fikade och pratade medan jag förträngde allt jag borde ha gjort istället!  Men vännerna är ju ändå viktigast, så det så.......  När jag kom hem slog jag in lite julklappar, fixa mat mm 
 Medan gubben fortsatte att måla, åkte jag i alla fall ner på "byn" och inhandlade mig en julgran, som står och tinar upp i hallen just nu. Ska se om den torkar upp lite så vi hinner klä den innan kvällen är slut!   Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: mulla-gulla

var har du gömt tomtepaketet som inte maken ville ha då? tack för titten den piggade upp! fick i går en broschyr av syrran om skrivarkurser, nåt å hoppa på i vår tror jag....

2007-12-17 @ 20:27:02
URL: http://hagganihusetbrevid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0