Vart ska man börja?

Som jag berättat tidigare, startade vi ju upp en helrenovering av sonens rum, i vecka innan jul! Konstigt nog känner jag mig inte det minsta stressad över att det ser ut som en bomb har slagit ner i hela huset. För där det inte står möbler, småplock och annat som hör till tonårsrummet, så är det bara allmänt stökigt och lortigt!! Men ska man försöka se nåt positivt av röran, så är det ju faktiskt så, att ingenting kan ju bli värre... bara bättre, eller hur? Och det är ju POSITIVT!  Har nu efter nogrann övervägning beslutat mig för att dela med mig av röran i huset, kanhända kan jag bidra till att fler slår av julstressen!!  Det blir jul ändå!   Se och... hm... NJUT???  Var börjar man?

            
DATARUMMET    SOVRUMMET      HALLEN             VARDAGSRUMMET

Kommentarer
Postat av: Helena

I know the feeling, min sambo beslöt sig för att börja sätta upp en tegelvägg i VARDAGSRUMMET två veckor före jul förra året... Med murbruk och allt... Hoppas att det reder upp sig och BRA att du har en positiv syn på det hela :-)

Kramar

2007-12-20 @ 14:27:17
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0