Alla helgons dag,,,,,,,,,,,,,,

Äntligen ledig, HELA HELGEN!!!  Känns underbart!!! Hade bestämt mig för en riktig sovmorgon igår, men vaknade redan klockan 8! Typiskt, när man får sova, vaknar man tidigt, när man ska upp & jobba, ja då är man stentrött, och orkar knappt kliva upp!!  Hursomhelst, softade jag igenom förmiddagen, sen åkte vi till kyrkogården och tände ljus hos mamma & pappa.  Medan jag fixade fint, kom även Syster yster, "Nenna" & "Pål plutt" dit. De hade tagit med en varsin skumtomte till "Mormor & "Morfar" så de blev säkert jätteglada av lördagsgodiset!


   Så fint det blev!!!    
   Goaste töserna i hela världen  Nästan mina! :)

Sen följde dom med hem och fikade lite. När de åkt började jag med lite mat till kvällen......medan jag höll på som bäst,  ringde det på dörren, och när jag tittade ut,,,,,,,      jaa, då stog dessa figurer utanför,,,,,,     
                                                  
                                                                              !  
Senare kom Maria och Per-erik hit, och vi åt mat, drack vin, öl , pratade & spelade lite biljard förståss! Jättetrevligt!

                                      

Idag hade jag tänkt att gå ut & kratta bort lite löv, men armen skriker NEJ, så det får vänta,,,,, en skön promenad ska jag försöka med i alla fall, för det är strålande solsken här ute idag!     HÄRLIGT!!!      Ha det bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Tatta

Det ser kul ut!jag vill också komma o dricka vin o spela biljard=)

2007-11-04 @ 16:29:08
Postat av: Malin

Du vet att du är VÄLKOMMEN när du vill!!!
Ska smygträna så jag garanterat vinner bara, för igår kom jag sist! :(

2007-11-04 @ 16:54:29
URL: http://www.tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: lindus

Låter som en kanonhälj det där!!!!!!!!

2007-11-04 @ 20:05:02
Postat av: Malin

Japp, det var det! Fast inte riktigt i klass med er, förståss!! Har ni smält allt än??

2007-11-05 @ 08:15:52
URL: http://www.tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Jag

Åh, vad skojjigt det ser ut då!!!!

2007-11-05 @ 08:28:54
Postat av: Jenny

Va mysigt ni har det! Du är kung på biljard nu, förstår ja..

2007-11-05 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0