Fars dag & trimmad mustasch

Orkade aldrig skriva något mer igår kväll!  Jag tog det bara riktigt lugnt, pysslade omkring lite och umgicks med barnen. Senare på kvällen ringde Madame Mim,,, jag menar Marianne. Pratade om lite allt möjligt bl a om den "tjatiga" armen. Hon är ju massör och kan sin sak. Hon trodde också på att det kunde vara tennisarm, men att  det går att massera bort! Så jag fick lite "hemläxa" på hur jag själv kan massera armen, tills dess hon kan titta på den! Bra va? En lösning verka vara inom räckhåll. UNDERBART!!!!!!!!!!!

Idag firade vi Far vid frukostbordet, och han fick en skäggtrimmer av sina barn, så nu ska det bli Ty Pennington/Johnny Knoxville  "musche" här i huset,,,,,,,,,, Det gillar vår dotter, som är en stor fan av dem båda,,,,,Hon hade ju önskat att han haft tvättbräda också,  (gick tyvärr inte att köpa) men talade om för mig häromdagen, -att det är ju bättre att pappa är lite rund om magen, än att ha hängpattar!!!   Det hade hon sett på någon i tidningen, och det var ju vidrigt!!! Förresten,  hennes kompis  sagt att: - din pappa ser ju inte äldre ut än typ 36-37,,,,   Snällt sagt,,, han är ju 39, hi hi..... Ingen större skillnad, men ändå,,,, Gubben hade väl önskat att hon sagt 25 eller nå´t, hihi    Men fixar han skägget lite nu, så är hon rätt nöjd med farsgubben!!  Sen har han ju Knoxville solbrillor också!!!!    Efter frukost blev det en tur till Karlstad, sedan till svärfar med presenter.  Efter fika där åkte jag & Ulrika till kyrkogården och tände ljus hos pappa!  Ännu en dag har passerat förbi, alldeles för snabbt!!! Efter kvällsmaten, gjorde jag klart min allra första oljemålning!!!  Får se om jag törs ge bort den som jag tänkt, eller inte,,,,,,,,,


Kommentarer
Postat av: mulla-gulla

visst fasen vill man ha kommentarer, vet hur de ä...vi hade en bra farsdag i går ,han fick en tröja. men nu får han inte gå upp ett enda kg. till för då passar den inte :( sjukt med ryktesspridning på byn elr hur ? stackars Bamses fru, hoppas hon slipper höra eländet...Grums i ett nötskal säger jag bara,fy! undra vad som hände med vår beryktade "skilsmässa" föressten, man blev ju utslängd (tydligen) i somras. folk är inte kloka...p&k

2007-11-12 @ 10:16:41
URL: http://hagganihusetbrevid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0