LILLA FRUNTIMRET

      Hittade en liten bok,  "Gunillas bästa"  med små historier om det lilla fruntimret!
    Tycker verkligen hon är för härlig, så jag tänkte ge er några smakprov, på hennes                      
      tankar om karlar, ungar , sex,,,,,      Ja, allt mellan himmel och jord!  (:

                                           image26        
                          "Man ska inte sörja det man har bakom sig!
               Det är bättre att göra något roligt av det man har framför sig!"

       "-Om jag ska skaffa mig en tatuering nu, så gäller det att tänka ut ett ställe     
                                       som inte töjer sig för mycket."         

            "Han säger att han aldrig påstått att kvinnan plats är i köket. Särskilt inte nu          
                             när det är så mycket att göra i trädgården."
      

           "Sedan jag fick barn drömmer jag inte längre om att resa till Bahamas.
                   Jag är glad om jag får stänga dörren om mig på toaletten."        
 
                              "Jag vill ha en ung, vacker och eldig älskare!     
                     Men inte för ung, inte för vacker och med hänsyn till min   
                                               dåliga rygg inte för eldig."
         

               "Många karlar blir adrig vuxna. De kan inte ens köpa sina kläder själva".

        "Jag dras tyvärr till en viss typ av män. Snygga, charmiga och opraktiska."

              "En del har ingen skam i kroppen, sägs det. Jag undrar hur det känns."

"Man blir inte mindre kär när man förälskar sig i mogen ålder. "Gamla torra lador brinner värst".

                  "Säga vad man vill om sex. Nog är det ett konstigt sätt att umgås på."



         Där fick ni ett litet "axplock" ur boken, kanhända har jag torr humor, men jag gillar citaten!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara kolla vad trackback var???

2007-11-07 @ 16:40:48
Postat av: Anonym

hej

2007-11-07 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0