Någonting särskilt!

Ikväll har jag bara gått omkring och pysslat,,, pratat i telefon, chattat lite, sms:at lite,,,,,,,men mest pysslat omkring,,,,, tagit mig lite vin förståss, det är ju lördag! Har fulla gillestugan med ungdomar nu , så lite full rulle är det ju ,,,,,  precis som det ska vara!  Men jag blev så himla glad för en stund sedan!!! Har ju en gammal ungdomskamrat som heter Maria Ä (Just det, en Maria TILL!!)  För några månader sedan pratade jag med henne, och frågade då om hon målade eller ritade något,,,, hon är nämligen en naturbegåvning i ämnet. Det gjorde hon INTE sa hon,,,,, så jag pratade förstånd med henne,,,, Och lyckades faktiskt, så ikväll mailade hon över flera foton på underbara oljemålningar,,,, sen säger hon att det är MIN förtjänst att hon återupptog måleriet!!! Gissa om jag är stolt!!?????¨Hade gärna lagt ut bilder här,,, men vet inte om hon uppskattar det, så tyvärr!!!!!!!!!!!   Men det känns verkligen som om jag lyckats med något riktigt stort, så jag är jätteglad!!!  Nu ska jag käka lite mat,,,,,,,,

Hej på en stund!


Ars longa, vita brevis

Konsten är lång, livet är kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0