Smygstart!!!

Usch, vad helgen rusar förbi,,,, snart måndag igen!!   Igår var jag hos sjukgymnasten,,, mycket intressant och glädjande besök, kan jag säga,,,  I korthet, fick jag reda på att jag är "överrörlig" eller vig, med ett annat ord! Låter kanske positivt och bra, men tyvärr så är det helt fel! grejen är väl att jag böjer alla mina leder onödigt långt om man jämför med andra, och på så sätt sliter jag ut lederna. Det som är positivt är att jag har fått många tips på vad jag ska tänka på för att spara kroppen. Kanonbra!Ni ser, det finns hopp även för såna gamla uvor som mig, he he,,,, Fick även akupunktur i armen, vilket jag ska få ett antal gånger till. Hon rekomendera mig att vara sjukskriven ca 2 v till. Får se vad Doktor "pucko" säger om det,,, (ursäkta uttrycket,,, men,,,,, de som frågat, vet vad jag menar)! Hursomhelst är jag snart tillbaka i tjänst igen, och hur knepigt det än må låta, så saknar jag jobbet,,,, i alla fall mina arbetskamrater!!!  Många underbara människor är samlade på min arbetsplats!! Det är ett som är säkert!  Igår, hade jag lite skoj, när jag sulle försöka para ihop singel-J med min lilla kamrat, Etiopien-M,,,, ha ha,,, får se hur det lyckats frampå,,, han tyckte i alla fall att hon var riktigt söt, och han klarade "Snyggamusklerpåarmarnatestet"!!!  Inte illa va???  Kanske är min nya yrkesbana? Jag menar, äktenskapsförmedlare, Amor amor,,,,,,,Det är väl inte så illa,,,, Jag & A har ju fixat till det så bra förut, så varför skulle det inte lyckas igen?? Okej, till altaret gick väl inte det paret, men hus, katter och en massa ungar har de i alla fall!!!   Fortsättning följer!       Idag har jag och Josse varit i stan,,,, Vi skulle egentligen köpa skor och jacka, men kom hem med en massa annat roligt i stället.    Sen har det varit rena öppet hus, folk har kommit, folk har gått,,,, kul,,,,med oväntade besök! Lite vin och god mat blev det också förståss!! Fattas bara annat!  Jaa, det var väl i stort sett vad jag hade på hjärtat idag,,,,, okej,,,,jag HAR tjuvstartat med adventsfixet,,, jag erkänner, men dagens ursäkt är att jag är sjukskriven, därför måste jag ta det lite sakta men säkert, och i morgon är det faktiskt Skyltsöndag i Karlstad, så det så!!!    Näpp, nu ska jag hoppa i bingen och slappa lite vid Tv:n!! Ha det bäst!!

Dagens kloka ord:

"Om du vill att dina barn ska lyckas, ägna dubbelt så mycket tid åt dem som du hade tänkt
och hälften så mycket pengar".

Kommentarer
Postat av: mulla-gulla

En äktenskapsförmedling vore kanske en lönsam affär för oss. Det tror jag...men vad skulle vi debitera per timme ? Kan ju viga dem som icke vill leva i synd, så pastor jag är ! Knutbyboken har jag önskat mej av rödskägget i julklapp. Så det kan ju bara bli lyckat. Mosig dag i da kan ja säja...M var här med "kniven på strupen" dvs skolarb. som ska va inlämnat i möra. De enda ja gjort är å äta pepparkakor å laga tomtegröt i da. Inga annat fusk här inte. Man skola icke taga fram (advents) staken före den 1 dec. Andra stakar skola framtagas vid behov. Dock kan missbruk beivras. Bötes straff en flaska vin. Pastor A

2007-11-25 @ 19:51:40
URL: http://hagganihusetbrevid.blogg.se
Postat av: Anonym

ha ha,,,,
Okej, jag ska tala om för dom att pastor A står till förfogande,,,,
På tal om stakar,,,, hinner du överhuvudtaget med adventstaken, när du har fullt upp med den andra?

Krya på dig!

2007-11-26 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0