Terry Evans

I går kväll var jag, Ulrika, Madde & några jobbarkompisar till Ulrika på stor Seans med Terry Evans!! För dom som inte känner till vem han är, så kan jag berätta att han är ett känt medium, som bla medverkat i "Det okända" på tv 4
Jätte kul att man fick tag på biljett, för vad jag förstog så är han fulltecknad 2 år framöver, och åtgången på biljetter stor!! För en gångs skull var jag ute i GOD tid,,, inte vanligt vad det gäller mig!  Seanstimmarna gick alldeles för fort, och många fick kontakt med de nära och kära,,,,, tyvärr inte nån av oss!!   Kanske för att vi ville för mycket? Sista 45 minuterna, fick man ställa frågor kring mediumskapet & hans arbete, och en fråga var just, varför inte alla får kontakt. Han sa då att man kanske vill för mycket,,, ofta blir det blockerat istället.Men att lyssna på andras meddelande var naturligt vis jättespännande också!   Fantastiskt att han var så säker på allt han sa,,, om nån sa, --det stämmer inte, känner ingen som heter Alf,,, -JO! Det gör du visst,,,, tänk efter, för länge sedan,,, han körde lastbil,,,, Åh,,, jasså HAN,,, men då var jag liten! Och var med på pappas jobb!  En del fick väl lite mer pinsamheter än vad de tänkt när de kom dit, ha ha,,,  bl a en ande som berättade för sin "nära" - jag ser att du står vid spegeln, i profil och drar in magen, var & varannan dag,,, men det hjälper inte att bara hålla in,,, En annan fick höra om den dagen resåren gått sönder i trosorna, och Terry visade hur hoon hade sett ut, hur hon gått för att det inte skulle märkas! Det blev många skratt i allt allvar,,,,,   För man märkte hur viktigt det varit för en del att få den här kontakten,,,, Ja man skulle kuna berätta hur mycket som helst! Fint att Terry delade ut rosor från de som skickade meddelanden,,,,  Rörande många gånger,,,,,     Kände i alla fall mig nöjd över att få uppleva "Terry" i verkligeheten, men efter att jag nu varit på 2 storsenaser, kanske det är dags att våga sig på en privatsittning?        
   Jaa, vi får se hur det blir med den saken,,,,,,, Nu ska jag gå och fixa lite käk till mig & ungarna, för gubben är ute & svirar! Tänkte först bjuda över någon, men det blev inte så,,,,,,,, En lugn kväll framför tv:n får det bli ikväll!! I morgon väntar 40 årskalas!!  Tjaoo!!
                                                                    image29  


 

                                           Livet slutar inte upphöra att vara roligt när någon dör,
                                      lika lite som det slutar vara allvarligt när människor skrattar.


Kommentarer
Postat av: annica

låter ju jättespännande!!

2007-11-16 @ 22:38:52
URL: http://www.branting.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0