Världens bästa/sötaste fönsterputsare!?

Idag utnyttjade jag situationen lite,,, ärligt ,,, bara lite,,,,,,,   Det var ju 8 grader varmt ute, och jag hade sveriges skitigaste fönster,,,, eftersom armen fortfarande inte är helt bra, frågade jag min kära sambo lite försiktigt om han inte kunde gå ut och putsa dom,,,,,    Och det gjorde han, utan invändningar!!!!   Smygfotografen var framme, tänkte att det måste förevigas, inte varje dag han putsar fönster om man säger så!  :)    TITTA SÅ SÖT HAN ÄR!!!


                                                  

Kommentarer
Postat av: Mej själv!!

Observera att jag lyckades fånga honom mitt i hjärtat på bild 3. Är jag inte romantisk, så säg?

2007-11-18 @ 23:12:48
Postat av: Super-nanny

Dags att delegera bort för all framtid?

2007-11-19 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0