Värsta "skrytmorsan"

Idag var jag på utvecklingssamtal med J.  Det var en alldeles underbar energikick kan jag säga,,,,,   Vill inte verka skrytsam nu, men det var BARA positivt från början till slut. Jag vet, att jag låter som värsta "skrytmorsan" men det må va hänt,,,,,  "duktig, ambitiös, trevlig, glad, socialt kompetent,bra resultat på samtliga prov,,,,,," Ja, det var väl något av vad de sa,,,, jag satt där, bara njöt, och "sög" in alltihop! Efter det gick jag till jobbet och hämtade  upp Ananas-Anna & Jenny,,, de skulle följa med mig hem på fika och biljard,,,,,,    Pratade om allt mellan himmel & jord, åt äppelpaj med vaniljsås,,,,   Trevligt, trevligt tyckte jag! Hann ej med biljardspel, så det ska vi ta en annan dag,,, kanske ödet,,, så slapp jag bevisa hur usel jag är, he he,,,,,       När de åkt fixa jag lite mat,,, Då kom Maria,,, så det blev lite mer fika! Tur att jag hade hunnit med en fm promenad,,, förhoppningsvis står jag på +- noll, vad det gäller kaloriintag!!????   Efter att hon gått, har jag bara slappat och vilat "truten" eftersom jag "tölat" så mycket idag!!   Casper har fortfarande feber så han får vara hemma i morgon med!!!!   Syster Anna har fått brev från oss idag, och blev jätteglad för överraskningen!! KUL!!!   
Nu ska jag hoppa i säng och ladda batterierna, för i morgon ska vi på stor seans med Terry Evans! Spännande!

Natti natti


                             "OM man går upp i vikt bara av att TITTA på en god paj, 
                   så borde man gå ner i vikt av att titta på svart kaffe och en grapefrukt"
 


Kommentarer
Postat av: annica branting

he he det var ett bra "citat" =)

2007-11-15 @ 12:46:02
URL: http://www.branting.org
Postat av: Lindus

Spännande med terry Evans. Ska bli sskitspännande å höra hur det gått!!!

2007-11-15 @ 14:13:51
Postat av: Malin

Tack,,,, men et stämmerinte,,, jag gick inte ner ett gram,,, fast jag drack kaffe utan nåt till!!:(
Jaa, ikväll blir det spännande som bara den!!

2007-11-15 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0