Det hjälpte inte,,,,,,,,

                                        

                                                                 image12
                                                                      Jag försökte verkligen.....
                                                               Prövade allt jag kunde komma på
                                                                Stog på ett ben, höll in magen
                                                                  Stog på och höll andan!!!    
                                                                      INGENTING HJÄLPTE  !!          
                                                                     De få kilona jag lyckat´s
                                                                   bli av med på mina dagliga
                                                                     promenader var tillbaka!!!
                                                                    Kanske inte riktigt alla, men,,,
                                                                   OKEJ!!! Jag har fuskat,,,lite,,
                                                                    eller kanske lite mycket!!
                                                                 Blev ju både god mat, vin & fika
                                                                  i stockholm,,,,, sen har ju dottern
                                                                lärt sig baka VÄRLDENS goaste
                                                                   ÄPPELPAJ!!! Promenaderna

                                                                    har jag slarvat med också :(




                                                                       
                                                                   Dagens kloka ord får bli:      
      När man är äldre och tjockare får man leva på minnet av att ha varit yngre och smalare!!!!!!                                     


Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

I can help you, gått ner från 65 till 55 kg på 2 månader . ;D
Mina bästa tips ; Undvik socker och fet mat. Ät mest grönsaker och frukt ! :D
Och träna mkt ;D
Och hey, om du tränar, glöm inte att muskler väger mer än fett !

2007-10-31 @ 10:23:14
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Malin

ha ha,,, jättesnällt, men jag överdrev nog lite!

2007-10-31 @ 22:03:47
URL: http://www.tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, känner igen det där :)

2007-11-05 @ 14:48:32
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0