MEN,,,,, jag låg ju så bra till,,,,,?

Visste det ,,,,,,,,, att jag skulle vara vråltrött i morse,,, skulle ha lagt mig som jag först tänkte, i går kväll!  Nåja, klockan ringde envist, x-antal gånger i morse,,,,,,,,,, tryckte på snooze, försökte förtränga att jag verkligen behövde gå upp!    När jag tillslut äntligen masade mig upp, var jag klar på ett ögonblick,,,,,, toabestyr, matlåda,,,, lite mascara,,,,,, perfekt, jag hinner gott och väl, har ju bilen idag,,,,,,,,,,,,,,Gud så skönt, att ha lite tid över för en gångs skull,,,,,,,,,,,,,,,Då hinner jag ta "BAMS" toa låda (sonens kattunge, döpt efter nån skatare, BAM MARGERA eller nåt),,,, -mamma,,,, hör jag någon ropa,,,, -kan jag åka med dej till skolan idag???   JA, men då måste du bli klar,,, typ,,, NU!!!!!!!!!!!!!     tar toa lådan medan sonen klär sig,,,,hittar inte bilnycklarna,,,, skit, var är dom nu då,,,,,,,,,när jag till slut kommer till jobbet, har hon som VANLIGT passerat halv 8,,,,,,, fast jag hade tid över,,,,,  varför blir det ALLTID så här,,,,,,,,??????    resten av dagen ska vi inte tala på,,,,,  alldeles för mkt att göra på jobbet, men för tok för lite personal,,, handla efter jobbet,,,,hem fixa lite lätt käk,,,, "skippar" promenaden som jag så väl hade behövt, åkte till ÖB i stället och köpte ett biljardbord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Fin prioritet, va?    Full rulle och en kamp mot klockan, trots att jag inbillar mig att jag lever ett klocklöst liv,,,,,,nåja,,,,,,2 glas vin till kvällsmaten idag och jag känner mig redo för att hoppa i "bingen"! Ska bli rätt skönt,,,,,,, såvida man inte tar en biljad match med resten av familjen? Får se, ska försöka få lite "skönhetssömn" för i morgon väntar en ny arbetsdag!!!  

Natti natti


Dagens kloka ord:
"Hellre lycklig i det lilla livet än olycklig i det stora"

Kommentarer
Postat av: Anna

Så du har hittat hit :) Kul! Kramar

2007-10-20 @ 22:22:14
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0