24-årsjubileum!

I söndags den 31:a mars firade jag och min sambo 24 årsjubileum!
Kan inte fatta att vi varit tillsammans så länge! Jag skulle fylla 15 det
året, och han som är ett år äldre skulle bli 16! Vi har ju kännt varandra
mer än halva vårt liv, och någon bättre "gubbe" än han går inte att hitta!
Han har alltid funnits vid min sida, i både glädje och sorg, och vi kan
prata om precis allt! Vi trivs bra i varandras sällskap och vi har roligt ihop.
Han har ju sitt stora sportintresse, spelar själv golf, men det tycker jag 
kan vara skönt, då jag behöver lite egen tid också. Vi har alltid respekterat
och tillåtit varandra göra andra saker på egen hand, vilket jag också tror 
är en stor orsak till att det fungerat så bra. Vi "går ju inte på varandra" direkt! 
Blir faktiskt fortfarande lite "pirrig" av att titta på honom, min stora kärlek!


85944-133

Kärlek kanske inte får jorden att snurra,
men jag måste erkänna att den gör
resan värt besväret.


  Amor vincit omnia -
kärleken övervinner allt

Kommentarer
Postat av: soffie

Å GRATTIS TILL ER!!!
Vad underbart att ha en man så länge kan tänka mej ni gått igenom allt både lycka och tråkigheter tillsammans.
Ja vad dåliga de va FBK !
Jag åker den 5 så det är inte långt kvar!!
Ha en underbar dag!!!

2008-04-01 @ 08:51:15
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Ananas

Grattis till er vännen. Kramar

2008-04-01 @ 11:44:37
URL: http://ananas.blogg.se
Postat av: Carina

Tack.. länkade hit redan vid förfrågan. Tack, nu slipper jag ta bort den. =)

Oj, GRATTIS så jättemycket!! Mycket strong gjort med tanke på hur mycket man förändras från att vara tonåring. Månadens guldstjärna till er! Nästa år vankas det kanske "silverfirande" i och med 25 år tillsammans??

2008-04-01 @ 13:17:16
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0